JA TENIM BLOG!!!!!

Benvingudes a totes les aficionades al món de les labors. Des de fa molts anys ens han agradat totes les manualitas com el punt de creu i el ganxet, però darrerament ens hem enganxat al patchwork gràcies a l'Angels que ens va engrescar a fer un curs.Poc a poc anirem pujant totes les cosetes que hem anat fent.
dissabte, 06 novembre, 2010

dimarts, 19 d’abril del 2011

LA MONA REDONA.... I UN DEVANTAL!

Com cada any quan arriba Pasqua, a l'escola comencem amb les cabòries de la mona, ens preparem totes les coses i fem la mona a la classe amb els xiquets. Després ens l'anem a menjar tal com mana la tradició.
Ja feia temps que tenia la dèria de fer-me un devantal per l'escola i dos dies abans em vaig posar a retallar i cosir repetint una mica una idea molt xula que vaig veure a Sitges i que em va agradar molt: roba de fardell i una gallina, una bona combinació....


Aquest és el resultat final! Com podeu veure queda molt bé
Delantal de patchwork con aplicación de gallina


Les gallines aplicades són un recurs molt fàcil de fer a qualsevol tipus de roba, però al damunt de la roba de fardell trobem que queda bé. De gallines n'hi ha milions per triar i remenar, i la veritat és que em va costar  bastantar decidir però crec que el resultat va ser bo....

El devantal i les mones, una bona parella!

1 comentari:

Unknown ha dit...

OH!!! Fas un pam de goig!!